Dołącz do nas na Facebook'u

Promocje Specjalne

Obecnie brak ofert specjalnych :(

OPIS FIRMY

Jesteśmy hurtownią z doświadczeniem działającą na rynku od wielu lat. Nasz asortyment to zabawki, artykuły ogrodnicze i sprzęt gospodarstwa domowego.

Kupując na naszych aukcjach masz pewność, że robisz to w legalnie działającej firmie. Do każdego zakupu dołączony jest według życzenia klienta paragon lub faktura. Wysoki poziom naszych usług potwierdza odznaczenie Standard Allegro, którym serwis odznacza nas w każdym miesiącu.

DOJAZD

Poniżej zamieszczamy mapkę umożliwiającą łatwiejsze trafienie do firmy. Odbiór osobisty towarów odbywa się w magazynie na ulicy Sikorskiego 34, a nie w głównej siedzibie firmy!!




REGULAMIN ZAKUPÓW
1) ZAKUPY:

  • Po dokonaniu zakupów na naszej aukcji dostaniesz wiadomość od serwisu allegro z numerem konta i danymi do wpłaty. Są one również widoczne w opisie każdej aukcji na pasku po lewej stronie
  • Opcje towaru to jest kolor, wzór itp. prosimy przekazać nam w Formularzu opcji dostawy lub za pośrednictwem maila
  • Do każdego zakupu dołączamy paragon lub na życzenia klienta fakturę VAT
  • Jeśli nie otrzymamy informacji o tym, że paczka ma zostać wysłana za pobraniem czekamy na wpłatę na konto
  • Towar nie jest wysyłany za pobraniem osobom, które naszym zdaniem są niewiarygodne tj. posiadają dużą ilość negatywnych komentarzy lub są właścicielami konta JUNIOR. Towar może zostać w drugim przypadku wysłany osobie niepełnoletniej po potwierdzeniu transakcji przez rodzica
  • Nie wysyłamy paczek za granicę - istnieje taka możliwość jeśli klient sam podstawi kuriera


2) WYSYŁKA:

  • KUPUJĄC U NAS ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ (DOTYCZY PACZEK DO 30KG) PRZY WYSYŁKACH PACZEK POWYŻEJ 30KG KOSZTY SĄ USTALANE INDYWIDUALNIE
  • Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli mają nastąpić jakieś opóźnienia informujemy o tym drogą mailową
  • Przesyłki pobraniowe są wysyłane do godziny 13:00 danego dnia, jeśli towar jest zamówiony później - wysyłka przekazywana jest kurierowi następnego dnia
  • O wysyłce klient zostanie poinformowany za pośrednictwem maila lub SMS. Znajduje się w nim również numer listu przewozowego i adres strony do monitorowania stanu przesyłki (Paczki wysyłamy firmą kurierską SIÓDEMKA)
  • W przypadku odbioru osobistego należy się wcześniej z nami skontaktować, w celu ustalenia terminu. Towar jest do odbioru na ulicy Sikorskiego 34
  • Termin dostarczenia przesyłki od momentu wysłania z naszej firmy wynosi 2-dni robocze, w przypadku zamówień paletowych do 4 dni roboczych

    CENNIK WYSYŁKI:
  • 15,01zł : 0,00kg - 30,5kg
  • 30,00zł : 30,6kg - 60,5kg
  • 45,01zł : 60,6kg - 90,5kg
  • 120,00zł : 90,6kg - 300,0kg
  • 148,00zł : 301,0kg - 400,0kg

    (DO PRZESYŁKI POBRANIOWEJ NALEŻY DOLICZYĆ 5,00zł DO KOSZTÓW TRANSPORTU)

    PRZY ZAMÓWIENIU POWYŻEJ
    2 500,00zł

    WYSYŁKA GRATIS!!


3) REKLAMACJE

  • Jeśli towar dotarł do Państwa uszkodzony należy nam to zgłosić drogą telefoniczną lub mailową. Towar wymieniamy na sprawny. W niektórych sytuacjach zwracamy pieniądze.
  • Konieczne jest sprawdzenie paczki przy kurierze nawet jeśli opakowanie zewnętrzne jest nie jest uszkodzone. Reklamacje, co do których nie został spisany protokół szkody mogą być rozpatrzone w późniejszym terminie. Warunkiem jest, że klient zgłosi reklamacje mailowo i odeśle towar na własny koszt.
  • Jeśli otrzymają Państwo towar z wadą fabryczną wszystkie koszty wymiany są pokrywane przez naszą firmę.
  • W przypadku odstąpienia od umowy kupujący odsyła towar wraz z paragonem i protokołem zwrotu towaru na swój koszt. Protokół wysyłamy klientowi drogą mailową po zgłoszeniu informacji o chęci zwrotu towaru lub można go pobrać klikając na ikonę poniżej. Na konto zwracamy wtedy koszt zakupu towaru pomniejszone o transport.
  • W przypadku przedmiotów wysyłanych gratisowo jeśli kupujący odstępuje od umowy, bo towar nie spełnił jego oczekiwań na konto jest zwracana kwota pomniejszona o 15zł, które musieliśmy ponieść za kupującego - płacąc za jego wysyłkę
  • Pieniądze są zawsze zwracane na konto kupującego, lub ewentualnie inne podane przez niego. Nie wysyłamy ich przekazem pocztowym, ponieważ nie współpracujemy z Pocztą Polską.




4) WYSYŁKI SZKLANE:

  • Szkło wysyłane jest w oznakowanych paczkach - naklejka "Uwaga szkło" - paczki są dodatkowo ubezpieczone
  • Paczkę należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera nawet jeśli zewnętrzne opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń. Zawartość mogła zostać uszkodzona na skutek silniejszego uderzenia
  • Jeśli wystąpiły jakieś stłuczenia proszę o spisanie protokołu szkody i przesłanie nam zeskanowanego dokumentu na adres email. W przypadku jego braku reklamacje nie zostaną uwzględnione!!! Protokół należy spisać nawet przy jednostkowych stłuczeniach.


Pozdrawiam i życzę zadowolenia z zakupów na naszej stronie:
Dariusz Gołdowski